Sunday 25 May 2014

Future Petroleum Engineers Forum, Beijing (PART 1)

Assalam
and hye hye hye

last week seminggu aku takdak kat malaysia
tahu aku pegi mana?
aku pergi Beijing, China
kan sebelum nie aku dah update pasal buat passport bagai
sebelom gi sana memang banyak nak kena settle
tapi bila dah jejakkan kaki kat airport,
maka....
bermulalah episod jalan2 romantika
di negara republic of china
hew3~

tanggal 14mei 2014
kami 20 orang pelajar tahun 2 fakulti petroleum
bertolak dari UTM Skudai ke KLIA 2 dengan sebuah bas
eksaited sangat time tu
bertolak kul 12tgh hari sampai KLIA dalam pukul 4 lebih camtu la
sebab banyak kali berhenti

then, dah sampai sana kitorang solat dulu, makan
pukul 5 lebih baru check in masuk balai pelepasan
ouh, lupa nak bagitau
kitorang naek Air Asia X
perjalanan adalah selama 6 jam
perghhh, lama gak tuh

sebelum nak landing, co pilot ada bagitau
yang suhu sakarang adalah 11degree celcius
perghh..sejuk tuuu



dah sampai, ada student sana ambik kitorang
oh ya, lupa nak bagitau
kitorang attend international event organized by
China University of Petroleum Beijing (CUPB)
ada antara kami yang join competition
cam aku nie just jadik audience ja
haha

then, daripada airport beijing diorang hantar ke hotel,
Hotel Interchange Student hape ntah tak ingat da
hotel nie dekat ja ngan CUPB
jalan kaki seminit dah masuk pagar CUPB
overall, hotel nie ok la

hurm, dah panjang plak aku tulis
laen kali aku sambung cita eh
nantikan PART 2 plak
nanti aku cita pasal hari2 yang berikutnya
disertakan dengan photo2
ok lah
chow

***************

No comments:

Post a Comment